onsdag 27. februar 2008

Drama Spørsmål

1. Med drama tenker jeg på:
Skuespill, at man kan være en annen person med andre meninger, familie, venner, klesstil, musikksmak osv. Nærmere sagt at man går ut av den du er og får være en annen person en stund. Drama kan være sosialt, gøy og lærerikt, men også utfordrende.

2. Min erfaring med å stå foran andre og framføre noe eller spille rollespill osv. er:
Litt skummelt, men egentlig liker jeg å kunne være en annen person og bare spille med. Selvtillit er jo noe man burde ha også, men det har jeg nok litt lite av. Men jeg syns rollespill er gøy og positivt.

3. Min erfaring med dramaarbeid er:
Jeg har gått på teater i ca 1 år og lærte mye av det, men jeg fant ut at miljøet teller mye for at man skal kunne spille teater og være sosial. Jeg liker veldig godt dramaarbeid, men jeg føler at man må ha nok selvtillit til å kunne dramatisere.

4. Jeg liker drama fordi:
Jeg liker tanken på å sette pause knapp på sitt eget liv å fordype deg inn i et annet, man får muligheten til å være hvem som helst og alt er mulig.

1 kommentar:

Anette sa...

Så spennende at du har drevet med teater før da.